ارسال اولین نقاشی به شبکه پویا
درباره وبلاگ

سلام به دوستان عزیزم .به وبلاگ من خوش آمدید.من (فاطمه)خواهر بزرگ دوقلوها هستم .این وبلاگ را با مامانم ساختیم برای اینکه خاطرات من و خواهرام (این دو هدیه آسمانی ) را در آن ثبت کنیم که وقتی که بزرگ شدند بخونند و بدونند که همیشه دوستشون داشتیم ، داریم و خواهیم داشت. مسافرهای بهشتی ، بهترین و زیباترین ها را براتون آرزو می کنم .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Red Bobblehead Bunny کد پیغام خوش آمدگویی


ما سه خواهر
.
یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, :: 18:57 ::  نويسنده : فاطمه        

وای که چقدر داره زود می گذره . منظورم تابستونه. 16 روز گذشت . تو این مدت من چند روز به خونه خالم رفتم (به عنوان تعطیلات تابستان) . سه جلسه هم تو کلاسهای آموزش نقاشی  حاضر شدم. تو این کلاس سه تا از دوستای کلاس اولیم هم هستند. وقتی هم خونه هستم یا با آبجی هام که آلان وارد نه ماهگیشون شدند سروکله می زنم یا کامپیوتر بازی میکنم ویا اینکه نقاشی میکشم و گاهی هم کتاب می خونم. البته سعی میکنم گاهی درس هم بخونم. راستش بیشتر ازهمه شبکه پویا نگاه می کنم .  راستی دیروز مامانم یکی از نقاشیهام را که با رنگ انگشتی کشیده بودم به شبکه پویا فرستاد.من همش منتظرم ببینم کی از تلویزیون پخش می شه و اینکه برنده میشم یا نه ؟ این همون نقاشییه

چهارشنبه ای هم که گذشت یعنی 12 تیرماه مامانم سر کار رفت و برای اولین بار ما را( من و آبجی هام) به خانم پرستاری که به خونمون اومده بود سپرد. 



نظرات شما عزیزان:

مبتکران
ساعت19:01---30 تير 1392
وب زیبایی داری خوشحال می شم شما هم به من سربزنی راستی نظر هم باید بزاری اگه همیشه برام نظر بزاری و به وبلاگم سربزنی من هم به وبلاگ شما سرمیزنم.حتما اسم وبلاگتو تو کامنت درج کن تا بدونم شما هستی.

این هم آدرسشhttp://mobtakeran.loxblog.com

نامردی اگه بیایی ونظر ندی کلی مطلب جدید گذاشتم.


پاسخ:ممنون. به وبلاگت سر زدم . وبلاگ قشنگ با مطالب متنوعی بود. یادداشت هم گذاشتم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: