درباره وبلاگ

سلام به دوستان عزیزم .به وبلاگ من خوش آمدید.من (فاطمه)خواهر بزرگ دوقلوها هستم .این وبلاگ را با مامانم ساختیم برای اینکه خاطرات من و خواهرام (این دو هدیه آسمانی ) را در آن ثبت کنیم که وقتی که بزرگ شدند بخونند و بدونند که همیشه دوستشون داشتیم ، داریم و خواهیم داشت. مسافرهای بهشتی ، بهترین و زیباترین ها را براتون آرزو می کنم .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 73187
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Red Bobblehead Bunny کد پیغام خوش آمدگویی

ما سه خواهر
.
پنج شنبه 21 فروردين 1393برچسب:, :: 19:10 ::  نويسنده : فاطمه        

سلام. خوشبختانه سال تحویل امسال همه دور هم بودیم. بعد از سال تحویل خونه مامان جونم رفتیم . از فردا عید دیدنیها شروع شد. روز دهم عید هم با خانواده پدرم به تهران رفتیم . همگی با هم به باغ پرندگان رفتیم و ناهار رو در پارک جنگلی لویزان که روبروی باغ پرندگان بود خوردیم (دسته عمم درد نکنه چون مهمون عمم بودیم). برای شام هم به خونه عمه کوچیکم رفتیم .

 

 

آبجی هام ده روز دیگه یک سال و نیمه میشن.

فرنیا و فرینا با کمک ما می تونن از پله ها بالا و پایین برن .فرنیا کلمه های بیشتری میگه (بابا ،مامان ،آججی ،نی نی ،آببه ،به به ، لالا ،جیش ،به خصوص هاپو .هر حیوونی رو که میبینه میگه هاپو . هر موقع بخواد حواس ما رو پرت کنه و دعواش نکنیم یا کار اشتباهش رو انجام بده الکی میگه هاپو).ولی فرینا بیشتر از فرنیا منظور ما رو می فهمه و جمله ها رو درک می کنه. موقع غذا خوردن با اینکه دو تا ظرف غذا براشون می یاریم هی از تو بشقاب هم بر می دارن و تو بشقاب خودشون می ریزن. فرنیا همش از ما آب می خواد تا با اون بازی کنه و بعد بریزه رو فرش.فرینا بیشتر به خط خطی کردن علاقه داره . صبح چشاش رو که باز می کنه مداد و کاغذش رو برمی داره .



شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, :: 18:7 ::  نويسنده : فاطمه        

سلام دوستان عزیزسال نو را به شما تبریک میگویم.انشاالله سال خوبی داشته باشید.شاید بدانید امسال سال اسب است.من اسب را خیلی دوست  دارم و خوشحالم که امسال سال اسب است.