درباره وبلاگ

سلام به دوستان عزیزم .به وبلاگ من خوش آمدید.من (فاطمه)خواهر بزرگ دوقلوها هستم .این وبلاگ را با مامانم ساختیم برای اینکه خاطرات من و خواهرام (این دو هدیه آسمانی ) را در آن ثبت کنیم که وقتی که بزرگ شدند بخونند و بدونند که همیشه دوستشون داشتیم ، داریم و خواهیم داشت. مسافرهای بهشتی ، بهترین و زیباترین ها را براتون آرزو می کنم .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 73185
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Red Bobblehead Bunny کد پیغام خوش آمدگویی

ما سه خواهر
.
چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : فاطمه        

سلام به دوستانم من می خوام کمی درباره ی مدرسم وکمی درباره آبجی هام بگم.

دندون دوم فرینا ( دندون نیش پایین سمت راست)در دوازده ماه و بیست روزگی دراومد. امروز که بچه ها سیزده ماه و نه روزشونه مامانم متوجه شد دندونه سوم فرینا (دندونه نیش بالا سمت چپ) هم دراومده. دلم برای فرنیا می سوزه چون اون هنوز دندون نداره.

فرنیا و فرینا هنوز عید نشده هر روز کابینت های آشپز خونه رو می ریزن بیرون و برای مامانم خونه تکونی می کنن. بعضی موقع ها هم خودشون میرن و توی کابینت می شینن. فرنیا از مبل ها بالا میره و از اونجا هم روی اوپن آشپزخونه میره . مامانم چون دید این کارش خطرناکه مجبور شد بالش های مبل رو جمع کنه تا دیگه نتونه بالا بره.گاهی هم میره روی میزه شیشهای تلویزیون میشینه و دست به تلویزیون میزنه.دکمه های تلویزیون رو فشار میده ، مامانم هم تمام دکمه های تلویزیون رو چسب مشکی زده تا دیده نشه.

راستی مامان جون و باباجونم دو روز پیش یعنی دوشنبه به سفر کربلا رفتند. شب قبلش هم همه ما اونجا بودیمو کلی با دختر عمو هام بازی کردیم.

هفته پیش برف اومد. من به حیاطمون رفتم و یک آدم برفی ساختم . چون برف کم بود من یک آدم برفی کوچولو ساختم . اینم آدم برفی من کلاهش رو با فلفل باغچمون ساختم .

این هم چند تا عکس دیگه از آبجی هام.