درباره وبلاگ

سلام به دوستان عزیزم .به وبلاگ من خوش آمدید.من (فاطمه)خواهر بزرگ دوقلوها هستم .این وبلاگ را با مامانم ساختیم برای اینکه خاطرات من و خواهرام (این دو هدیه آسمانی ) را در آن ثبت کنیم که وقتی که بزرگ شدند بخونند و بدونند که همیشه دوستشون داشتیم ، داریم و خواهیم داشت. مسافرهای بهشتی ، بهترین و زیباترین ها را براتون آرزو می کنم .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 73182
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Red Bobblehead Bunny کد پیغام خوش آمدگویی

ما سه خواهر
.
جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 8:42 ::  نويسنده : فاطمه        

بعد از مدتها امروز که جمعه است وقت کردم این مطلب رو بنویسم. راستش هم من هم مامانم حسابی سرمون شلوغه. من سرگرم تکالیف مدرسم، مامانم هم به کار خونه، مدرسه و بچه ها. آبجی هام الحمدلله حالشون خوبه(البته بعد از چند روزی که تب داشتند). اونا یک سالو چهار ماهشون تموم شده ودر ماه 17 هستند.فرینا الان شیش تا دندون داره،چهار تا بالا دو تا پایین. همش خ خ میکنه. خ یعنی خطر داره.خ یعنی اخه(خوب نیست). هرچیزی هم که می خواد اِ اِ می کنه. فرنیا سه تا دندون داره،دوتا پایین ، یه دونه بالا.فرنیا به خوراکی ها،بَه و به آب ،آببه وبه بچه ها ،نی(یعنی نی نی)و به همه حیوونا ،هاپ پو میگه. هر موقع چیزی می خواد می یاد یقه مارو میگیره و مارو به هر طرف که بخواد میبره .البته هر موقع یقه مارو میگیره ما بهش میگیم دستمون رو بچسبه و ببره.یادم رفت بگم که همه درسام تو کارنامه خیلی خوب شد و لوح تقدیر هم گرفتم. جمعه هفته پیش هم با خانواده پدرم(عمه ها و عمو و باباجون ،مامان جونم) برای کاشتن درخت تو زمین کشاورزیمون ؛ رفته بودیم .

خیلی خوش گذشت. البته اون روز اول باد و گرد و خاک شدید شد ،که همه مجبور شدیم داخله ماشین یا اتاق بدویم و بعد از اون هم بارون بارید .شکلک های محدثه

راستی امروز تولد هم کلاسیم دعوتم.