درباره وبلاگ

سلام به دوستان عزیزم .به وبلاگ من خوش آمدید.من (فاطمه)خواهر بزرگ دوقلوها هستم .این وبلاگ را با مامانم ساختیم برای اینکه خاطرات من و خواهرام (این دو هدیه آسمانی ) را در آن ثبت کنیم که وقتی که بزرگ شدند بخونند و بدونند که همیشه دوستشون داشتیم ، داریم و خواهیم داشت. مسافرهای بهشتی ، بهترین و زیباترین ها را براتون آرزو می کنم .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 73186
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Red Bobblehead Bunny کد پیغام خوش آمدگویی

ما سه خواهر
.
شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 1:57 ::  نويسنده : فاطمه        

بالاخره شیش ماه گذشتو  بچه ها واکسن شیش ماهه گیشون رو زدند. این دفعه نسبت به دو  واکسن  قبلی بیقراری بیشتری داشتند. دلم برا آبجی هام سوخت .ناراحت

آبجی فرینام روز اول ماه ششمش تونست که روی شکم برگرده .تو روزهای اول ماه هفتم دور خودش می چرخیدو هفته دوم به صورت چهار دست و پا تونست قرار بگیره (روی زانوهاش بلند بشه ). حالا دیگه فرینا اصلا به پشت نمی خوابه حتی شبها و همیشه روی شکمشه .

آبجی فرنیام روز اول ماه هفتم بود که تونست برگرده .فرنیا هنوز هم بیشتر روی کمر دراز می کشه ، اگه هم روی شکم برگرده زود خسته میشه و گریه میکنه و دست پا میزنه تا ما اون را برگردونیم .الان دیگه نمی تونیم اونا را نزدیکه هم بزاریم . چون آّجی فرینام برمی گرده و می چرخه و به فرنیا میرسه و دیگه بعدش معلوم نیست چه اتفاقی ممکنه بیوفته؟