درباره وبلاگ

سلام به دوستان عزیزم .به وبلاگ من خوش آمدید.من (فاطمه)خواهر بزرگ دوقلوها هستم .این وبلاگ را با مامانم ساختیم برای اینکه خاطرات من و خواهرام (این دو هدیه آسمانی ) را در آن ثبت کنیم که وقتی که بزرگ شدند بخونند و بدونند که همیشه دوستشون داشتیم ، داریم و خواهیم داشت. مسافرهای بهشتی ، بهترین و زیباترین ها را براتون آرزو می کنم .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 73181
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Red Bobblehead Bunny کد پیغام خوش آمدگویی

ما سه خواهر
.
چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, :: 11:23 ::  نويسنده : فاطمه        

 

 

تا که پرسیدم ز قلبم عشق چیست ؟                    در جوابم اینچنین گفت و گریست
لیلی و مجنون فقط افسانه اند                          عشق در دست حسین بن علیست

                   فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

 

 



یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, :: 18:59 ::  نويسنده : فاطمه        

 

امسال اولین تولد آبجی هامه ، تولد یک سالگی اونا  و البته تولد هشت سالگی من 

تولد من 4 آبانه و تولد آبجی هام 11 آبانه .  چون تولد ما فرقش فقط یک هفته بود، ما بین این دو تاریخ تولد گرفتیم. توی تولدمون فقط خودمون بودیم.حیف که کسی رو دعوت نکردیم.کلی بپربپر کردیم. بادکنک بازی کردیم     با آبجی هام عکس گرفتم و فشفشه روشن کردم شمع  فوت کردیم،کیک بریدم و خوردم.کلی هم کادو گرفتم . وای که کادوهام چقدر قشنگ بود . این هم چند تا  عکس از عکسای تولدمون

 

 

 

 

 

                        

 

 



چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, :: 22:14 ::  نويسنده : فاطمه        

سلام دوستای عزیزم. من چند روز پیش به تولد دوتا از دوستام دعوت شدم و رفتم. یکیش تولد دوستم نازنین دختر خانوممون و دومی تولد دوستم یگانه که مامانش نماینده کلاسمونه. 

حالا یه کمی در مورد مدرسه ام میگم . ما امروز یک جشن داشتیم (جشن عید غدیر خم)بهمون خیلی خوش گذشت تازه پذیرایی هم شدیم . یه چیزه جالب ،من زنگ ورزش ها با دوستام  خاله بازی هم می کنم . همه املاهام هم تا حالا بدون غلط بوده .من  درس جمله سازی رو بیشتر از درس های دیگم دوست دارم . ما امسال درس هامون خیلی زیاده  همش باید درسامونو تند تند بنویسیم و بخونم.



چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, :: 21:37 ::  نويسنده : فاطمه        

 

     عید غدیر خم  بر همگان مبارک باد 



چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, :: 21:0 ::  نويسنده : فاطمه        

 یک هفته پیش مامانم متوجه دندون در آوردن فرینا شد.مامانم می گفت یه شکاف روی لثه فرینا ایجاد شده و می خواد دندون در بیاره . راستش من که متوجه نشدم. اون روزای اول مامانم کلی واسه دندونش ذوق می کرد .مامانم میگه من تو آخرای نه ماهگیم دندون در اوردم.ولی فرینا تو یازده ماه و دو هفتگیش در اورده . 

حدودا دو هفته هم میشه که آبجی هام دیگه چاردست و پا نمیرن ( ایستاده راه میرن).

فرنیا می تونه از تخت من بالا بره . کلا بالا رفتن رو دوست داره ولی فرینا یک کم می ترسه .animated gifs of babies- baby climbs on stair

فرینا و فرنیا وقتی به بخاری نزدیک میشن ما میگیم جیزه تا اونا دست نزنن. بعد اونا می شینن و به شعله های بخاری نگاه می کنن(به خصوص فرنیا)