درباره وبلاگ

سلام به دوستان عزیزم .به وبلاگ من خوش آمدید.من (فاطمه)خواهر بزرگ دوقلوها هستم .این وبلاگ را با مامانم ساختیم برای اینکه خاطرات من و خواهرام (این دو هدیه آسمانی ) را در آن ثبت کنیم که وقتی که بزرگ شدند بخونند و بدونند که همیشه دوستشون داشتیم ، داریم و خواهیم داشت. مسافرهای بهشتی ، بهترین و زیباترین ها را براتون آرزو می کنم .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 73180
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Red Bobblehead Bunny کد پیغام خوش آمدگویی

ما سه خواهر
.
چهار شنبه 31 مرداد 1397برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : فاطمه        

 تابستان امسال من به حفظ خود ادامه دادم جزء 2 را به اتمام رسانده و جزء 3 را آغاز کردم که حالا چند صفحه ای بیشتر تا پایان سوره بقره باقی نمانده است . حالا با حساب جزء 30 و بقره تقریبا 3 جزء و 6 صفحه از قرآن را حفظ کرده ام و خدا را هزاران مرتبه شاکرم که توفیق حفظ قرآن را به من و دوستانم داده است . به غیر از کلاس حفظ به کلاس تجوید که از سال  گذشته شروع کرده بودم نیز ادامه دادم و تا چند جلسه ی دیگر به پایان میرسانم . با این که احساس میکردم که وقتم در تابستان پر است اما دوست داشتم که کلاس دیگری هم بروم برای همین با پیشنهاد مادرم کلاس شنا را انتخاب کردم و تا به حال مرحله ی اول آن را پشت سر گذاشته ام . همچنین در کنار آن ها سعی میکنم در خانه و با کمک مادرم روی زبان انگلیسی هم کار کنم که در سال آینده با مشکلی مواجه نشوم .  همین طور که متوجه شدید تابستان امسال من کاملا پر شده است و معمولا وقت کار دیگری را ندارم . خنده

امروز که این مطلب را مینویسم 31 مرداد ماه است و خوشحالم که به شهریور ماه نزدیک تر شده ایم . چون در آن ماه قرار است روز های خوبی را تجربه کنیم . 

اول از همه * مسابقه ی ( گل های محمدی و گل های فاطمی  ) مرحله ی استانی *

 من به لطف خدا در مسابقه ی منطقه که در پرندک برگزار شد رتبه ی اول را کسب کردم و حالا راهی مرحله ی استانی هستم که در ( شهرستان دلیجان - شهر نراق ) و در تاریخ 3 / 6 / 1397 برگزار خواهد شد .

 دوم * اردوی همدان یا کاشان  *

این اردو از طرف کلاس حفظ جامعه القرآن و در تاریخ 5 / 6 / 1397 برگزار خواهد شد . 

سوم * بازگشت خاله ام از حج واجب ( ولیمه ی حج واجب ) *

این مراسم در شهر خودمان یعنی مامونیه در تاریخ 12 / 6 / 1397 برگزار خواهد شد 

 چهارم *جشن عروسی دختر عمه *

این جشن در تاریخ 13 / 6 / 1397 و در تهران برگزار خواهد شد .

 پنجم * جشن عروسی دختر خاله  *

 این جشن در تاریخ 14 / 6 / 1397 و در شهریار برگزار خواهد شد .

ششم * خرید لوازم التحریر *

امسال هم خرید لوازم التحریر مثل همیشه ذوق و شوق خاص خودش رو دارد مخصوصا این که امسال خواهر هایم فرینا و فرنیا به پیش دبستانی میروند و باید برای انها نیز خرید لوازم مدرسه کرد . آنها از این که امسال بلاخره میتوانند مثل من لباس فرم بپوشند و سر کلاس حاضر شوند خیلی خوشحال هستند .  

درست است که شهریور ماه امسال هم مثل دیگر ماه های سال است اما همه ی ما خوشحالیم مخصوصا من ! چون می گویند تابستان برای همسن های من بهترین سه ماه سال است . امیدوارم به همه ی شما در این بهترین سه ماه سال که رو به پایان است خوش گذشته باشد و بگذرد .  از فرصت ها به خوبی استفاده کنید تابستان رو به پایان است .... .