چهار روز گذشته . از چی ؟! از ماه مبارک رمضان
درباره وبلاگ

سلام به دوستان عزیزم .به وبلاگ من خوش آمدید.من (فاطمه)خواهر بزرگ دوقلوها هستم .این وبلاگ را با مامانم ساختیم برای اینکه خاطرات من و خواهرام (این دو هدیه آسمانی ) را در آن ثبت کنیم که وقتی که بزرگ شدند بخونند و بدونند که همیشه دوستشون داشتیم ، داریم و خواهیم داشت. مسافرهای بهشتی ، بهترین و زیباترین ها را براتون آرزو می کنم .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1

Red Bobblehead Bunny کد پیغام خوش آمدگویی


ما سه خواهر
.
یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, :: 19:1 ::  نويسنده : فاطمه        

 

سلام به دوستای خوبم. امروز پنجمین روز از ماه مبارک رمضانه . دوستای خوبم، روزه دارای عزیز نماز روزه هاتون قبول ، دعاهاتون مستجاب .ما را هم از دعای خیرتون بی نصیب نکنید.

من تا حالا سه روز روزه کله گنجشکی گرفتم. خدا قبول کنه ان شاالله.

راستی چند وقته از آبجی هام نگفتم . اون ها آلان تقریبا هشت ماه و نیمشونه . فرینا دیگه خیلی راحت چار دست و پا حرکت میکنه و از این اتاق به اون اتاق می ره . وقتی هم که می خواد  بغلش کنیم مییاد از پاهامون می چسبه البته بیشتر از پاهای مامان و بابام. حالا دیگه می تونه از جاهایی مثل صندلی ،مبل و میز بچسبه و بلند بشه .البته چند دقیقه می ایسته بعد خسته می شه و چون خودش نمی تونه دوباره بشینه (میترسه ) جیغ می زنه که منو بنشونید.

فرنیا هم الان به راحتی سینه خیز میره .وقتی می خواد که ما بغلش کنیم مثل ماهی دست و پا می زنه . وقتی هم صدای آهنگ می شنوه چاردست و پا می شه و خودش رو جلو عقب می بره (به زبونه خودشون نانای می کنه). هر دو تاشون هم صدای دَ دَ دَ از خودشون در میارند.

تا یادداشت بعدی شما را به خدای مهربون میسپارم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: